Herved indkaldes til den årlige ordinære generalforsamling i Vallekilde-Hørve Kultur- og Idrætscenter
tirsdag den 9. november kl. 19.30.
Dagsorden ifølge lovene:
| 1. | Valg af dirigent og stemmetællere. |
| 2. | Formandens beretning. |
| 3. | Beretning fra stående udvalg. |
| 4. | Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse herunder fastlæggelse af næste års kontingent og indmeldelsesgebyr. |
| 5. | Behandling af indkomne forslag. |
| 6. | Valg af næstformand. |
| 7. | Valg af kasserer. |
| 8. | Valg af udvalgsmedlemmer:
V-udvalget: Ét medlem. R-udvalget: Formand og ét medlem. |
| 9. | Valg af redaktør. |
| 10. | Valg af én revisor. |
| 11. | Eventuelt. |
Følgende er på valg:
| Næstformand: | Kim Aage Nielsen. | |
| Kasserer: | Birger Nielsen. | Villig til genvalg. |
| Rallyformand: | Torben Bjergbæk. | |
| R-udv. medlem: | ||
| V-udv. medlem: | Egon Christensen. | |
| Redaktør: | Claus Boch. | |
| Revisor: | Egon Christensen. |
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være indsendt til formanden senest mandag den 1. november med post eller på e-mail: formand@hamo.dk.
Vigtigt!
Vi skulle have holdt den ordinære generalforsamling tirsdag den 16. november i Vallekilde-Hørve, da der er repræsentantskabsmøde i DASU lørdag den 20. november. Det kan desværre ikke lade sig gøre, da der holdes kommunalvalg denne dag. På grund af denne force majeure-situation har vi måtte flytte generalforsamlingen en uge frem til tirsdag den 9. november.
Grundet sygdom måtte vi aflyse en klubaften med Simon Vallentin i september, men Simon har lovet at møde op til generalforsamlingen og efter vi har afviklet alle punkterne vil Simon fortælle om sin sæson med Hyundai Motorsport hvilket nok er det mest professionelle set up noget HAMO medlem har kunnet stille.
